dissabte, 1 de març del 2008

Diccionaris: fes-te'ls tu mateix

Els lingüistes aficionats al do it yourself estem d'enhorabona: el Termcat ens posa a la nostra lliure disposició el GestTerm, un programari de creació i gestió de diccionaris multilingües. Aquest tipus de programes són, en realitat, gestors de bases de dades de vocabularis. Si no n'heu utilitzat mai cap i us dediqueu a la correcció o la traducció, us ho recomano. Paga la pena ser un poquet metòdic en el treball i enregistra-hi aquells termes que t'ha costat hores, dies de resoldre. Jo que em sé la teoria, però no l'aplico, no ho faig... M'excusaré dient que només coneixia el Multiterm, de pago i per a Windows. Per això, només resolga el problema que m'està donant la versió de Java del meu navegador, me l'instal·lo i faig bondat!